&noscript=1" /> FAQ
  • Ilmainen toimitus yli 50 € & 365 päivän palautusoikeus
  • Turvalliset maksutavat
  • Yli 130 000 arvostelua
  • 100% ilmastokompensoitu

Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Ennen kuin palautat tuotteita, luethan palautuskäytäntömme. Vähennämme 5,90 EUR palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry Omille sivuille ja valitse Palautus.
  2. Valitse palautettava tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan.
  4. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme rahasi käyttämällesi maksutavalle.

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Vinkki: Kun teet palautuksen Budbee kautta, et tarvitse palautustarraa. Budbee huolehtii siitä noutaessaan pakettisi. Vähennämme 5,90 EUR palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry Omille sivuille ja valitse Palautus.
  2. Valitse palautettava tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa.
  4. Toimituksen yhteydessä Budbeelta saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamista varten. Et tarvitse palautustarraa. Budbee huolehtii siitä noutaessaan pakettisi.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme rahasi käyttämällesi maksutavalle.

Ennen kuin palautat tuotteita, luethan palautuskäytäntömme. Vähennämme 5,90 EUR palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry Omille sivuille ja valitse Palautus.
  2. Valitse palautettava tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa.
  4. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme rahasi käyttämällesi maksutavalle.

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin me autamme sinua.

Voit vaihtaa tuotteen ainoastaan toiseen väriin ja/tai kokoon. Vaihto toiseen tuotteeseen käsitellään palautuksena.

Ennen kuin vaihdat tuotteita, luethan vaihtokäytäntömme

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä palautuksen. Saat vaihtolomakkeen, joka sinun tulee täyttää ja lisätä mukaan pakettiin.
  2. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa, ja lisää mukaan palautuslomake. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan.
  3. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen.
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Voit vaihtaa tuotteen ainoastaan toiseen väriin ja/tai kokoon. Vaihto toiseen tuotteeseen käsitellään palautuksena.

Ennen kuin vaihdat tuotteita, luethan vaihtokäytäntömme.

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä vaihdon. Saat vaihtolomakkeen, joka sinun tulee täyttää ja lisätä mukaan pakettiin.
  2. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa, ja lisää mukaan vaihtolomake. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan.
  3. Toimituksen yhteydessä Budbeelta saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamista varten. Et tarvitse palautustarraa. Budbee huolehtii siitä noutaessaan pakettisi.
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.

Voit vaihtaa tuotteen ainoastaan toiseen väriin ja/tai kokoon. Vaihto toiseen tuotteeseen käsitellään palautuksena.

Ennen kuin vaihdat tuotteita, luethan vaihtokäytäntömme

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä palautuksen. Saat palautuslomakkeen, joka sinun tulee täyttää ja lisätä mukaan pakettiin.
  2. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa, ja lisää mukaan vaihtolomake. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan.
  3. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen.
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin me autamme sinua.

Palautukset kaksi yhden hinnalla -kampanjoiden yhteydessä
Tarjoustuotteiden osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen sinun tulee palauttaa kaikki tarjoukseen sisältyvät tuotteet.

Tuotesettien palautukset
Pakettihinnalla myytyjen tuotesettien osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen sinun tulee palauttaa koko paketti.

Palautukset muiden tarjouskampanjoiden yhteydessä
Jos päätät palauttaa osia kampanjatilauksesta, alennus ei enää päde.

Esimerkkejä tällaisista kampanjoista ovat alennuskoodit tai tilapäiset alennusmyynnit. Kun tilaus on tehty, tarjous on käytetty eikä sitä voi käyttää enää uudelleen.

Hyvitämme rahasi 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta ja hyväksymisestä. Rahat hyvitetään samalle maksutavalle, jolla tilaus maksettiin.

Tavoitteenamme on, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä meiltä ostamiinsa tuotteisiin. Kun tilaat verkkosivustoltamme, voit peruuttaa ostoksesi mistä tahansa syystä 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos päätät peruuttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote meille.

Palautukset
Sinun on lähetettävä tuote viipymättä ja viimeistään 365 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vähennämme 5,90 EUR palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

Huomaathan, että saadaksesi täyden hyvityksen kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien etiketit, pakkaus jne. Alusvaatteiden palautuksia ei hyväksytä, jos etiketit on poistettu tai sinetti on rikottu.

Kokonaan tai osittain käytettyjä lahjakortteja ei voi palauttaa.

Vaihdot
Voit vaihtaa tuotteen ainoastaan toiseen väriin ja/tai kokoon. Vaihto toiseen tuotteeseen käsitellään palautuksena. Huomaathan, että saadaksesi täyden hyvityksen kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien etiketit, pakkaus jne.

Varaamme vaihdon yhteydessä oikeuden haluttujen tuotteiden loppuunmyyntiin. Jos haluamasi tuote on loppu varastosta, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Mikäli emme saa sinulta vastausta 3 päivän kuluessa, hyvitämme tilauksesi ja olet tervetullut tekemään uuden tilauksen.

Jos tuotteesi on viallinen tai rikkoutunut tuotantovirheen takia, haluamme tietysti auttaa sinua mahdollisimman nopeasti.

Kuluttajana sinun tulee tehdä valitus kohtuullisessa ajassa siitä, kun vika on havaittu. Kuluttajansuojalain mukaan kohtuullinen aika on 2 kuukautta.

Jos haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna alla olevat tiedot:

- Sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin tilauksen yhteydessä
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Tuotteen nimi
- Liitä kuva

Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Heti kun olemme hyväksyneet reklamaation, hyvitämme tilauksesi.

Huomaa, että rahojen näkyminen tililläsi voi viedä 3–4 työpäivää.

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat seurantalinkin sisältävän toimitusvahvistuksen ostohetkellä määrittämääsi sähköpostiosoitteeseen. Tarkista myös roskapostisi, sillä joskus sähköpostiviesti saattaa päätyä sinne.

Etkö saanut sähköpostia? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Jos tilauksestasi puuttuu tuote tai jokin tuotteista on väärä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin tilauksen yhteydessä
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Puuttuvan tuotteen tuotenimi ja/tai väärän tuotteen tuotenimi

Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Jos olet tehnyt tilauksen etkä ole saanut tilausvahvistusta, pyydämme sinua ensin tarkistamaan roskapostisi, koska sähköpostiviesti voi joskus päätyä sinne. Jos tilausvahvistus puuttuu edelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin tilauksen yhteydessä
- Asiakkaan nimi
- Tieto siitä, että et ole saanut tilausvahvistusta

Haluatko löytää juuri sinulle sopivat urheiluliivit? Klikkaa tästä urheiluliivi-oppaaseemme!

Oletko epävarma minkälainen tuki missäkin liiveissä on? Kurkkaa tuotesivun kuvauksen alla oleviin teknisiin tietoihin.

Seamless on tapa valmistaa vaate. Useimmiten kangas on ympäri ommeltu vähentääkseen saumojen määrää ja minimoidakseen kankaan ylijäämiä. Lue lisää seamless -tuotteista blogissamme!

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka pidät huolta ICIW-vaatteistasi? Napsauta tästä nähdäksesi vaatehuolto-oppaamme.

Oletko epävarma, kuinka pestä tietynlainen vaatekappale? Tarkista pesuohjeet tuotesivun tiedoista.

Maksu suoritetaan Klarnan kautta, joka tarjoaa seuraavat maksutavat:

- Lasku, osta ensin, maksa myöhemmin
- Maksu suoraan pankkisi kautta verkkopankkitunnuksilla
- Korttimaksu
- Osamaksu

Näet täydelliset ehdot ja mahdolliset lisäveloitukset Klarnan verkkosivuilta täältä!

Alennuskoodi ei ehkä toimi seuraavista syistä:

- Alennuskoodeja ei voida yhdistää, ja siksi voit käyttää vain yhtä alennusta kerrallaan
- Et voi käyttää alennuskoodia jo alennettuihin tuotteisiin
- Jos sivulla on vanha alennuskoodi ja haluat vaihtaa uuteen alennuskoodiin, sinun on tyhjennettävä evästeet/sivuhistoria ja ladattava sivu sitten uudelleen
- Älä unohda napsauttaa "OK"-laatikkoa aktivoidaksesi alennuskoodisi
- Olet saattanut päästä sivulle maassa, jossa koodisi ei ole aktiivinen. Tarkista vielä kerran, että olet valinnut oikean maan vasemmanpuoleisesta valikosta

Jos mikään yllä mainituista tavoista ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Kuinka lahjakortilla maksetaan?
Jos haluat maksaa lahjakortilla, syötä lahjakortin koodi kassalla olevaan alennuskoodikenttään.

Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?
Lahjakortti on voimassa vuoden sen myöntämisestä.

Voit kirjautua sisään klikkaamalla sivun yläreunassa olevaa kuvaketta. Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Unohditko salasanasi?
Klikkaa tästä.

Omilta sivuilta löydät tilauksesi, tuotevahtisi, lahjakorttisi ja toivelistasi. Myös palautuksen rekisteröinti tapahtuu Omilla sivuilla.

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America