Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Palautus Postin & DHL:n kautta

Ennen kuin palautat tuotteita, luethan palautuskäytäntömme. Koska palautuksilla on suuri ympäristövaikutus ylimääräisten CO2-päästöjen muodossa, veloitamme palautusmaksun vähentääksemme tarpeettomia ostoja ja palautuksia. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry palautusportaaliimme
  2. Valitse tilaus jolta haluat palauttaa, mitkä tuotteet ja syy palautukseen (mikäli palautuksesi koskee vaihtona saatua tuotetta, tulee sinun tällöin valita alkuperäinen tilausnumero).
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.
  4. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen. (tilatessasi DHL toimituksella, tulee palautus suorittaa UPS:n toimipisteen kautta)
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi (normaalisti 20 työpäivän sisällä), hyvitämme rahasi käyttämällesi maksutavalle.

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua.

Palautus Budbee Kotiinkuljetuksen & Boxin kautta

Hyvä tietää: Tehdessäsi palautuksen Budbeen kautta, et tarvitse erillistä palautustarraa. Budbeella on se valmiina kun he noutavat pakettisi. Koska palautuksilla on suuri ympäristövaikutus ylimääräisten CO2-päästöjen muodossa, veloitamme palautusmaksun vähentääksemme tarpeettomia ostoja ja palautuksia. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry palautusportaaliimme
  2. Valitse tilaus jolta haluat palauttaa, mitkä tuotteet ja syy palautukseen (mikäli palautuksesi koskee vaihtona saatua tuotetta, tulee sinun tällöin valita alkuperäinen tilausnumero).
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.
  4. Budbeelta toimituksen yhteydessä saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamiseen. Pääset varaamaan palautuksen myös Budbeen Appin kautta. Et tarvitse palautustarraa. Budbeella on se valmiina kun he noutavat pakettisi.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi (normaalisti 20 työpäivän sisällä), hyvitämme rahasi käyttämällesi maksutavalle.

Lisäkysymyksissä koskien palautuksen varaamista, olethan yhteydessä Budbeen asiakaspalveluun.

Vaihto Postin & DHL:n kautta

Ennen kuin vaihdat tuotteita, luethan vaihtokäytäntömme.

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä vaihdon. Saat vaihtolomakkeen, joka sinun tulee täyttää ja lisätä mukaan pakettiin.
  2. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa, ja lisää mukaan vaihtolomake. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.
  3. Liimaa mukana tuleva palautustarra paketin päälle, ja jätä paketti lähimpään toimipisteeseen. (tilatessasi DHL toimituksella, tulee palautus suorittaa UPS:n toimipisteen kautta).
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.(normaalisti 20 työpäivän sisällä)

Puuttuuko sinulta palautustarra? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua.

Vaihto Budbee Kotiinkuljetuksen & Boxin kautta

Budbeella on se valmiina kun he noutavat pakettisi.

Ennen kuin vaihdat tuotteita, luethan vaihtokäytäntömme.

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä vaihdon. Saat vaihtolomakkeen, joka sinun tulee täyttää ja lisätä mukaan pakettiin.
  2. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseensa, ja lisää mukaan vaihtolomake. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ja kaikkien etikettien ja lappujen tulee olla paikallaan. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.
  3. Budbeelta toimituksen yhteydessä saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamiseen. Pääset varaamaan palautuksen myös Budbeen Appin kautta. Et tarvitse palautustarraa. Budbeella on se valmiina kun he noutavat pakettisi. Lisäkysymyksissä koskien palautuksen varaamista, olethan yhteydessä Budbeen asiakaspalveluun. 
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi.(normaalisti 20 työpäivän sisällä)

Palautus 2 for 1 - kampanjan yhteydessä
Tarjoustuotteiden osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa kaikki tarjoukseen sisältyvät tuotteet.

Palautus SETTI-tuotteiden yhteydessä
SETTI-hinnalla myytyjen tuotesettien osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa koko paketti.

Palautus muiden kampanjoiden yhteydessä
Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjatilauksesta, ei kampanja koske enää palautettavia tuotteita, eikä tarjousta voi uudelleen käyttää. Tarjous pysyy kuitenkin voimassa pitämilläsi tuotteilla.

Esimerkkejä tällaisista kampanjoista ovat alennuskoodit tai tilapäiset alennusmyynnit. Kun tilaus on tehty ja tarjous käytetty, ei alennusta voida enää uudelleen käyttää.

Takaisinmaksu kestää normaalisti 20 arkipäivää palautuksen lähettämisestä.
Takaisinmaksu suoritetaan samalle maksuvälineelle jota käytit tilauksen yhteydessä.

Pidennetty palautusaika 31. tammikuuta 2024 saakka tilauksille, jotka on tehty 13. marraskuuta 2023 ja 1. tammikuuta 2024 välisenä aikana.

Tavoitteenamme on, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä meiltä ostamiinsa tuotteisiin. Kun tilaat verkkosivustoltamme, voit peruuttaa ostoksesi mistä tahansa syystä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos päätät peruuttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote meille.

Palautukset
Sinun on lähetettävä tuote viipymättä ja viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

Huomaathan, että saadaksesi täyden hyvityksen kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien etiketit, pakkaus jne. Alusvaatteiden palautuksia ei hyväksytä, jos etiketit on poistettu tai sinetti on rikottu. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.

Kokonaan tai osittain käytettyjä lahjakortteja ei voi palauttaa.


Vaihdot
Huomaathan, että saadaksesi täyden hyvityksen kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien etiketit, pakkaus jne.

Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.

Varaamme vaihdon yhteydessä oikeuden haluttujen tuotteiden loppuunmyyntiin.

Huom! Jos lähetät tuotteita samanaikaisesti sekä palautukseen että vaihtoon, suoritamme normaalin takaisinmaksun kaikista palautetuista tuotteista. Tällöin luomme sinulle uuden tilauksen toivomallesi vaihtotuotteelle ja saat Klarnalta maksulinkin uudesta lähetyksestä. Alkuperäinen hinta pysyy voimassa.

Palautus 2 for 1 - kampanjan yhteydessä
Tarjoustuotteiden osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa kaikki tarjoukseen sisältyvät tuotteet.

Palautus SETTI-tuotteiden yhteydessä
SETTI-hinnalla myytyjen tuotesettien osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa koko paketti.

Palautus muiden kampanjoiden yhteydessä
Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjatilauksesta, ei kampanja koske enää palautettavia tuotteita, eikä tarjousta voi uudelleen käyttää. Tarjous pysyy kuitenkin voimassa pitämilläsi tuotteilla.

Esimerkkejä tällaisista kampanjoista ovat alennuskoodit tai tilapäiset alennusmyynnit. Kun tilaus on tehty ja tarjous käytetty, ei alennusta voida enää uudelleen käyttää.

Jos vastaanotat viallisen tuotteen tai jos tuotteesi hajoaa käytön aikana tuotantovirheen takia, pyrimme tietenkin auttamaan sinua mahdollisimman pian.
Asiakkaana sinun tulee reklamoida virhe kohtuullisen ajan sisällä heti kun huomaat virheen. Kuluttajasuojalain mukaan kohtuullinen aika on 2 kuukautta.Mikäli haluat tehdä reklamaation, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme alla olevilla tiedoilla:

- Sähköpostiosoite, jolla osto rekisteröitiin
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Tuotteen nimi
- Kuva liitteenä
- Reklamaation syy

Asiakaspalvelumme on yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Heti kun olemme hyväksyneet reklamaation, hyvitämme tuotteen sinulle.

Huomaa, että rahojen näkyminen tililläsi voi viedä 3–4 pankkipäivää.

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat seurantalinkin sisältävän toimitusvahvistuksen sähköpostiosoitteeseen jota käytit tilauksen yhteydessä. Tarkistathan myös roskapostisi, sillä joskus sähköpostiviesti saattaa päätyä sinne.

Budbee: Pääset seuraamaan paketin toimitusta Budbeen appin kautta. Mikäli sinulla herää lisäkysymyksiä koskien paketin toimitusta tai et ole saanut saapumisilmoitusta, suosittelemme olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä.

Etkö saanut sähköpostia? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Paketin säilytysaika riippuu tilauksellesi valitsemastasi kuljetusyhtiöstä.

Posti: 7 päivää
Budbee Box: 7 päivää
DHL: 13 päivää

Noutamaton paketti palautetaan automaattisesti takaisin meille säilytysajan jälkeen ja sinulta kuluttajana voidaan veloittaa palautuskulut 9€.

Posti paketti

Budbee Kotiinkuljetus (iltaisin)

Budbee Box

DHL- express

Saadaksesi tilauksesi verottomaksi, voit tehdä tilauksen normaalisti Suomen sivuiltamme.

Jos teet tilauksesi arkipäivänä ennen klo 13.00, lähetetään se yleensä jo samana päivänä. Paketin vastaanottaminen voi kestää 1-5 työpäivää. Kun tilauksesi lähtee varastoltamme kuljetukseen, saat seurantalinkin josta voit seurata paketin toimitusta.

Valitettavasti tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta yhdistää tilauksia. Vaihtoehtona on lähettää asiakaspalveluumme tilauksen peruutuspyyntö, jonka jälkeen voit tilata kaiken uudelleen yhtenä tilaukselta.

Tässä tapauksessa suosittelemme aina olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä. Helpoin tapa tavoittaa heidät on appin kautta.

Jos tilasit Budbee Boxilla, voit tehdä vain yhden palautuksen. Jos haluat palauttaa tilauksestasi lisää tuotteita myöhemmin, on sinun otettava yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden palautussetelin.

Jos tilauksestasi puuttuu tuote tai jokin tuotteista on väärä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen yhteydessä
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Puuttuvan tuotteen tuotenimi ja/tai väärän tuotteen tuotenimi
- Kuva saamastasi väärästä tuotteesta sekä tuotepussista

Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Jos olet tehnyt tilauksen etkä ole saanut tilausvahvistusta, pyydämme sinua ensin tarkistamaan roskapostisi, sillä sähköpostiviesti voi joskus päätyä sinne. Jos tilausvahvistus puuttuu edelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen yhteydessä
- Asiakkaan nimi
- Tieto siitä, että et ole saanut tilausvahvistusta

Budbee: Mikäli et ole saanut ilmoitusta paketin toimituksesta, suosittelemme olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä

Valitettavasti emme voi jälkikäteen tehdä muutoksia tilaukselle. Jos olet tilannut väärän koon, värin tms., suosittelemme tekemään normaalin palautuksen ja uuden tilauksen.

Kotiinkuljetus/box:
Mikäli paketti on vaurioitunut vastaanottaessasi sen, tulee sinun ottaa yhteyttä suoraan kuljetusyhtiöön ja tehdä reklamaatio. Kun olet tehnyt sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.

Postin noutopiste:
Mikäli paketti on vaurioitunut noutaessasi sen noutopisteestä, on sinun kieltäydyttävä paketin vastaanottamisesta. Kuljetusyhtiö lähettää paketin takaisin meille jonka jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme lisäapua varten.

Seamless on tapa valmistaa vaate. Useimmiten kangas on ympäri ommeltu vähentääkseen saumojen määrää ja minimoidakseen kankaan ylijäämiä.

Itse kehittämämme Sweattech™-koostumus on suunniteltu siirtämään kosteus ja hiki pois keholta kankaan pinnalle, josta se haihtuu. Näin säilytät kuivan ja mukavan tunteen harjoituksesi ajan.

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka pidät huolta ICIW-vaatteistasi? Napsauta tästä nähdäksesi vaatehuolto-oppaamme.

Oletko epävarma, kuinka pestä tietynlainen vaatekappale? Tarkista pesuohjeet tuotesivun tiedoista.

Valmistamme vaatteemme sekä Euroopassa että Aasiassa ja teemme tiivistä yhteistyötä toimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että he noudattavat käytännesääntöjämme sekä korkeita sosiaalisia ja ympäristöstandardeja. Vuoden 2022 aikana siirrämme lisää tuotannostamme Aasiasta Eurooppaan ja jatkamme samalla työtämme olemassa olevien toimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että kehitymme jatkuvasti yhdessä.

Tuotteet kuljetetaan sitten tehtailta Ruotsissa sijaitsevaan varastoomme – pääosin junalla ja laivalla mutta toisinaan tarvittaessa myös lento- ja maantiekuljetuksilla. Tavoitteemme on vähentää lentoliikenteen osuutta 2% kokonaisliikenteestä vuoteen 2025 mennessä.

Jos haluat lisätietoa tuotteistamme, tuotannostamme tai kuljetuksistamme kestävän kehityksen näkökulmasta, voit lukea lisää täältä.

Klikkaa tästä nähdäksesi naisten kokotaulukon.

Klikkaa tästä nähdäksesi miesten kokotaulukon.

Maksu suoritetaan Klarnan kautta, joka tarjoaa seuraavat maksutavat:

- Lasku, osta ensin, maksa myöhemmin
- Maksu suoraan pankkisi kautta verkkopankkitunnuksilla
- Korttimaksu
- Osamaksu

Näet täydet ehdot ja mahdolliset lisäveloitukset Klarnan verkkosivuilta täältä!

Alennuskoodi ei ehkä toimi seuraavista syistä:

- Alennuskoodeja ei voida yhdistää, ja siksi voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan
- Et voi käyttää alennuskoodia jo alennettuihin tuotteisiin
- Jos sivulla on vanha alennuskoodi ja haluat vaihtaa uuteen alennuskoodiin, sinun on tyhjennettävä evästeet/sivuhistoria ja ladata sivu sitten uudelleen
- Älä unohda napsauttaa "OK"-laatikkoa aktivoidaksesi alennuskoodisi
- Olet saattanut päästä toisen maan sivulle, jossa koodisi ei ole aktiivinen. Tarkista vielä kerran, että olet valinnut oikean maan vasemmanpuoleisesta valikosta

Jos mikään yllä mainituista tavoista ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Lahjakortti on voimassa vuoden sen myöntämisestä.

Valitettavasti emme voi muuttaa jo tehtyä tilausta. Vaihtoehtona on lähettää tilauksen peruutuspyyntö asiakaspalveluumme. Mikäli tilaus voidaan/ehditään perumaan, voit tehdä uuden tilauksen lahjakortilla/koodilla.

Syötä koodi kassalla tilaamiesi tuotteiden alla olevaan kenttään, jossa lukee

"Lisää alennuskoodi"

Maksu jonka näet tilausta tehdessä, on aina ensisijaisesti katevaraus. Mikäli tilaamasi tuote on loppuunmyyty varastollamme pakkauksen yhteydessä, niin tilauksen summa korjataan automaattisesti. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun, päivittyy se automaattisesti ja mikäli maksoit kortti/verkkopankkimaksulla, saat automaattisesti summan takaisin samalle tilille josta tilaus on maksettu.

Oletko unohtanut salasanasi? Ei hätää. Palauta salasanasi painamalla alla olevaa linkkiä.

Unohtunut salasana.

Voit kirjautua sisään klikkaamalla sivun yläreunassa olevaa kuvaketta. Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Unohditko salasanasi? Klikkaa tästä.

Omilta sivuilta löydät tilauksesi, tuotevahtisi, lahjakorttisi ja toivelistasi. Myös palautuksen rekisteröinti tapahtuu Omilla sivuilla.

Täytä lomake täällä, niin vastaava osastomme on sinuun yhteydessä, mikäli yhteistyö on mahdollista.

Voit lähettää sähköpostilla support@iciw.com lyhyen kuvauksen itsestäsi, missä asut (maa) ja linkin sosiaaliseen mediaasi.