Vaihdot ja palautukset
  • Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille
  • Turvalliset maksutavat
  • Yli 11 000 arvostelua
  • 365 päivän palautusoikeus

Vaihdot ja reklamaatiot

KUINKA TEEN PALAUTUKSEN TAI VAIHDAN TUOTTEET?
Tavoitteemme on, että olet tyytyväinen meiltä ostamaasi tuotteeseen tai tuotteisiin. Jos tilaat sivustolta, sinulla on oikeus peruuttaa osto syystä riippumatta 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos käytät peruuttamisoikeutta, sinun on palautettava tuote meille.

Sinun on lähetettävä tuote ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 365 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kun tavarat palautetaan, veloitamme palautusmaksun 5,90 EUR, mutta jos muutat kokoa tai väriä, lähetys on ilmainen. Huomaa, että kaikkien palautettujen tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, jotta saisit niistä täyden hyvityksen, mukaan lukien etiketit ja laatikot jne. Lisää myös tilausvahvistuksesi sekä tiedot vaihdosta/palautuksesta mukaan palautukseesi.

Palautusta ei sovelleta alusvaatteisiin, jos etiketit ja mahdolliset sinetit on poistettu.
Pidätämme 5,90 EUR palautusmaksun palautuksen yhteydessä. Jos vaihdat kokoa tai väriä, lähetys on ilmainen.

Huomaa, että vaihdoissa, joissa uusi koko/väri on loppu, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Jos vastausta ei saada 3 päivän kuluessa, hyvitämme tilauksesi ja olet tervetullut tekemään uuden tilauksen.

Palautusoikeus ei koske kokonaan tai osittain käytettyjä lahjakortteja.


BUDBEE HEMLEVERANSILLE

Hyvä tietää: tehdessäsi palautuksen Budbeelle et tarvitse palautustarraa. Budbee hoitaa sen itse noutaessaan pakettisi.

Tehdäksesi palautuksen Budbeen kautta toimi seuraavasti:

  1. Siirry Omille sivuille ja valitse Palautus.
  2. Valitse palautettava tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  3. Paketoi pakkaus hyvin, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen. Tuote ei saa olla käytetty, ja kaikkien lappujen ja etikettien on oltava paikoillaan. Lisää mukaan myös alkuperäisen pakkauksen mukana saamasi lähetysluettelo.
  4. Budbeelta toimituksen yhteydessä saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamiseen. Voit jättää paketin oven ulkopuolelle, ja Budbee noutaa sen.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme rahasi käyttämällesi maksuvälineelle.

Vaihtaaksesi tuotteen Budbee Hemleveransille, tee näin:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä palautuksen. Saat sitten palautuslomakkeen. Täytä se ja lisää mukaan pakkaukseen.
  2. Paketoi pakkaus hyvin, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen, ja lisää mukaan palautuslomake. Tuote ei saa olla käytetty, ja kaikkien lappujen ja etikettien on oltava paikoillaan.
  3. Budbeelta toimituksen yhteydessä saamassasi tekstiviestissä on linkki palautuksen varaamiseen. Voit jättää paketin oven ulkopuolelle, ja Budbee noutaa sen.
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti vastaanotettuamme ja hyväksyttyämme palautuksesi.

POSTI/DHL

Tehdäksesi palautuksen Posti tai DHL:n kautta toimi seuraavasti:
  1. Siirry Omille sivuille ja valitse Palautus.
  2. Valitse palautettava tilaus, palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  3. Paketoi pakkaus hyvin, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen. Tuote ei saa olla käytetty, ja kaikkien lappujen ja etikettien on oltava paikoillaan.
  4. Liitä pakkaukseen mukana toimitettu palautusetiketti ja jätä pakkaus lähimpään toimipisteeseen.
  5. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, hyvitämme rahasi käyttämällesi maksuvälineelle.


Tehdäksesi vaihdon toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita, että haluat tehdä palautuksen. Saat sitten palautuslomakkeen. Täytä se ja lisää mukaan pakkaukseen.
  2. Paketoi pakkaus hyvin, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen, ja lisää mukaan palautuslomake. Tuote ei saa olla käytetty, ja kaikkien lappujen ja etikettien on oltava paikoillaan.
  3. Liitä pakkaukseen mukana toimitettu palautusetiketti ja jätä pakkaus lähimpään toimipisteeseen.
  4. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet vaihtopyyntösi.


Jos et ole saanut palautuskuponkia, tee näin:

Seuraa alla olevia vaiheita tehdessäsi palautuksen/vaihtaessasi tuotteen:

  1. Ota yhteyttä tukeemme ja ilmoita tilausnumero sekä sähköpostiosoite, johon osto rekisteröitiin ja että haluat tehdä palautuksen.
  2. Tuki lähettää sitten sinulle palautuskupongin sekä lähetystarran.
  3. Tulosta palautuskuponki ja lähetystarra.
  4. Täytä palautuskuponkiin, jos haluat vaihtaa tuotteen ja mihin väriin/kokoon haluat vaihtaa vai haluatko vain palauttaa tuotteen. Laita sitten palautuskuponki paketin sisään.
  5. Kiinnitä lähetystarra paketin päälle ja jätä paketti sopivaan postitoimipaikkaan.
  6. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet vaihtosi tai palautuksesi, lähetämme uudet tuotteesi tai hyvitämme rahasi käyttämällesi maksuvälineelle.


PALAUTUS MONIOSTO-KAMPANJATUOTTEIDEN YHTEYDESSÄ
Moniosto-kampanjoiden (esimerkiksi kaksi tuotetta yhden hinnalla) yhteydessä tuotepalautuksissa on voimassa seuraavat säännöt:

- Maksunpalautus ei koske palautettua tuotetta/tuotteita, jotka olet saanut kaupan päälle.
- Jos palautat yhden tai useamman maksamistasi tuotteista, lasku korjataan vastaamaan pitämiesi tuotteiden arvoa.

Jos olet ostanut tuotteen, joka antaa sinulle oikeuden lahjaan tai alennukseen toisesta tuotteesta, kyseinen lahja / alennettu tuote on palautettava yhdessä sen tuotteen kanssa, joka oikeutti sinulle lahjan tai alennuksen. Jos tätä ei noudateta ja päätät pitää kyseisen lahjan / alennetun tuotteen, lähetämme tuotteen arvoa vastaavan laskun. Vaihdon yhteydessä lahjaa tai alennusta ei voida hyvittää toisesta tuotteesta, eikä lahjaa tai alennusta voida siirtää toiseen tilaukseen.

Jos päätät palauttaa osan tarjouskampanjan tuotteista, alennus ei ole enää voimassa.

KUINKA TEEN REKLAMAATION?
Jos tuotteesi on viallinen tai rikkoutunut tuotantovirheen takia, haluamme tietysti auttaa sinua mahdollisimman nopeasti.

Kuluttajana sinun tulee tehdä valitus kohtuullisessa ajassa siitä, kun vika on havaittu. Kuluttajansuojalain mukaan kohtuullinen aika on 2 kuukautta.

Jos haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna alla olevat tiedot:
- Sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin tilauksen yhteydessä
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Tuotteen nimi
- Liitä kuva


Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Are you in the right place?

  • Åland
  • Argentina
  • Armenia
  • Australia
  • Austria
  • Belgium
  • Bosnia-Herzegovina
  • Brazil
  • Brunei
  • Bulgaria
  • Canada
  • Chile
  • China
  • Colombia
  • Costa Rica
  • Croatia
  • Cyprus
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Dominica
  • Egypt
  • Estonia
  • Faroe Islands
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Gibraltar
  • Greece
  • Hong Kong
  • Hungary
  • Iceland
  • India
  • Indonesia
  • Ireland
  • Israel
  • Italy
  • Kenya
  • Kuwait
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malaysia
  • Malta
  • Moldova
  • Monaco
  • Montenegro
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Philippines
  • Poland
  • Portugal
  • Puerto Rico
  • Qatar
  • Reunion
  • Romania
  • Russia
  • Saudi Arabia
  • Serbia
  • Singapore
  • Slovakia
  • Slovenia
  • South Africa
  • Spain
  • Sverige
  • Switzerland
  • Taiwan
  • Thailand
  • Turkey
  • Ukraine
  • United Arab Emirates
  • United Kingdom
  • United States of America