Vaihdot ja reklamaatiot
  • Kansainvälinen ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille
  • Turvallinen maksu
  • 365 päivän palautuskäytäntö

Vaihdot ja reklamaatiot


Palautus- ja vaihtokäytäntö
Tavoitteemme on, että olet tyytyväinen meiltä ostamaasi tuotteeseen tai tuotteisiin. Jos tilaat sivustolta, sinulla on oikeus peruuttaa osto syystä riippumatta 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos käytät peruuttamisoikeutta, sinun on palautettava tuote meille.

Sinun on lähetettävä tuote ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 365 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kun tavarat palautetaan, lähetysmaksu on 5,90 EUR, mutta jos muutat kokoa tai väriä, lähetys on ilmainen. Huomaa, että kaikkien palautettujen tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, jotta saisit niistä täyden hyvityksen, mukaan lukien etiketit ja laatikot jne. Lisää myös tilausvahvistuksesi sekä tiedot vaihdosta/palautuksesta mukaan palautukseesi.

Palautusta ei sovelleta alusvaatteisiin, jos etiketit ja mahdolliset sinetit on poistettu.

Pidätämme 5,90 EUR palautuksesta maksun palautuksen yhteydessä. Jos vaihdat kokoa tai väriä, lähetys on ilmainen.

Huomaa, että vaihdoissa, joissa uusi koko/väri on loppu, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Jos vastausta ei saada 3 päivän kuluessa, hyvitämme tilauksesi ja olet tervetullut tekemään uuden tilauksen.

Palautusoikeus ei koske kokonaan tai osittain käytettyjä lahjakortteja.


Kuinka teen palautuksen?
Annamme sinulle aina oikeuden palauttaa tuotteet. Tarjoamme kaikille tuotteillemme 365 päivän avokaupan.

Huomaa, että kaikkien palautettujen tuotteiden sekä niiden etikettien ja pakkausten on oltava alkuperäisessä kunnossa, jotta saisit niistä täyden korvauksen.

Tuotteiden palauttamisen kuljetuskulut ovat 5,90 EUR.

Kuinka teen palautuksen – askel askeleelta

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro, että haluat palauttaa tilauksesi sekä anna tilauksesi tiedot.

  2. Asiakaspalvelu lähettää sinulle palautuslomakkeen ja lähetysetiketin.

  3. Tulosta palautuslomake ja lähetysetiketti.

  4. Täytä palautuslomake ja laita se sitten pakettiisi.

  5. Kiinnitä lähetysetiketti paketin päälle ja jätä paketti lähimpään postin palvelupisteeseen.

  6. Valmista! Heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi, palautamme rahasi samaa maksutapaa käyttäen kuin jota käytit maksamiseen.


Maksun palautuksen yhteydessä veloitamme palautuksesta 5,90 EUR.


Kuinka teen vaihdon?
Tarjoamme ilmaisen värin tai koon vaihdon sekä 365 päivän avokaupan kaikille tuotteillemme.

Huomaa, että varaamme itsellemme oikeuden haluttujen tavaroiden loppuunmyyntiin vaihdon yhteydessä.

Jos haluamaasi tuotetta ei ole varastossa, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse. Jos emme saa vastaustasi 3 päivän kuluessa, hyvitämme tilauksesi ja olet tervetullut tekemään uuden tilauksen.

Vaihda väri tai koko - askel askeleelta

  1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro, että haluat vaihtaa tilauksesi sekä anna tilauksesi tiedot.

  2. Asiakaspalvelu lähettää sinulle palautuslomakkeen ja lähetysetiketin.

  3. Tulosta palautuslomake ja lähetysetiketti.

  4. Täytä palautuslomakkeeseen tiedot siitä, minkä tuotteen haluat vaihtaa ja mihin kokoon tai väriin. Laita palautuslomake pakettiin.

  5. Kiinnitä lähetysetiketti pakettiin ja vie paketti lähimpään postin palvelupisteeseen.

  6. Valmista! Lähetämme uudet tuotteesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet vaihtopyyntösi.

Palautus moniosto-kampanjatuotteiden yhteydessä

Moniosto-kampanjoiden (esimerkiksi kaksi tuotetta yhden hinnalla) yhteydessä tuotepalautuksissa on voimassa seuraavat säännöt:

- Maksunpalautus ei koske palautettua tuotetta/tuotteita, jotka olet saanut kaupan päälle.
- Jos palautat yhden tai useamman maksamistasi tuotteista, lasku korjataan vastaamaan pitämiesi tuotteiden arvoa.

Jos olet ostanut tuotteen, joka antaa sinulle oikeuden lahjaan tai alennukseen toisesta tuotteesta, kyseinen lahja / alennettu tuote on palautettava yhdessä sen tuotteen kanssa, joka oikeutti sinulle lahjan tai alennuksen. Jos tätä ei noudateta ja päätät pitää kyseisen lahjan / alennetun tuotteen, lähetämme tuotteen arvoa vastaavan laskun. Vaihdon yhteydessä lahjaa tai alennusta ei voida hyvittää toisesta tuotteesta, eikä lahjaa tai alennusta voida siirtää toiseen tilaukseen.

Jos päätät palauttaa osan tarjouskampanjan tuotteista, alennus ei ole enää voimassa.


Kuinka teen reklamaation?
Jos tuotteesi on viallinen tai rikkoutunut tuotantovirheen takia, haluamme tietysti auttaa sinua mahdollisimman nopeasti.

Kuluttajana sinun tulee tehdä valitus kohtuullisessa ajassa siitä, kun vika on havaittu.  Kuluttajansuojalain mukaan kohtuullinen aika on 2 kuukautta.

Jos haluat tehdä reklamaation, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna alla olevat tiedot:     

- Sähköpostiosoite, joka rekisteröitiin tilauksen yhteydessä

- Tilausnumero

- Asiakkaan nimi

- Tuotteen nimi

- Liitä kuva

Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

 

 

Choose your country

Visit
Continue to icaniwill.fi